Pilot projekt Hrvatska 365 u koji se uključila Turistička zajednica grada Vrlike već daje prve rezultate. Naime kroz listopad smo ugostili ekipu španjolskih te austrijskih novinara , a bili su nam i predstavnici touroperatora i agencija koje posluju u Finskoj i Njemačkoj te traže nova neotkrivena mjesta koja bi ponudili svojim klijentima. Unatoč hladnom vremenu posjetitelji su puni energije slikavali ljepote našeg kraja kojima su naravno oduševljeni. Degustirali su nezaobilazni vrlički uštipak i ostale delicije. Također bitno je spomenuti da smo početkom mjeseca listopada imali prezentaciju naše destinacije u Münchenu i Parizu. Na prezentacije su bili pozvani svi turistički novinari, touroperatori i turističke agencije iz navedenih gradova. U projektu skupa sudjeluju Vrlika, Sinj, Trilj i Dugopolje jer je poanta cijele priče da Turističke zajednice surađuju jer smo zajedno jači pa smo tako imali objavljene članke u Slobodnoj Dalmaciji te u magazinu Restaurant & Hotel. Orjentirali smo se na enogastro i vanjske aktivnosti koje se mogu koristiti 365 dana u godini kao što i samo ime projekta kaže, a opet sve naše staze koje su uređene kroz Medpaths su tematski povezane sa svim značajnim lokalitetima tako da posjetitelji mogu kombinirati aktivni odmor sa kulturnim znamenitostima i prirodnim ljepotama. Našim vrijednim ugostiteljima su podijeljene naljepnice ”Croatia 365” čiji logo Hrvatska turistička zajednica intenzivno promovira. Velika su očekivanja od projekta Hrvatska 365 ali naravno i na nama je da turiste dočekamo raširenih ruku kao što to trenutno na našem području radi Dalmatia Explorer koja je i ovaj put pomogla da zajedničkim snagama naši novinari i touroperatori odu puni dojmova te se nadamo da će to uroditi plodom odnosno turistima.
Izvor slike: Dalmatia Explorer